Would u like a kiss?

Nu har jag varit duktig nog att både hinna träna och plugga idag.


MSN IDAG, ni vet den där rutan som ploppar upp varje gång man loggar in på msn. Där hittade jag nyss ”Sveriges snyggaste läppar top 20”. Då kommer bland annat Elin kling, Hanna Graaf och Sofi Fahrman upp, alltså är det bara personer vi alla vet vilka det är. Den där tjejen Carola Häggqvist var dock lite obekant.  
Men det är alltså de kända som representerar hela Sveriges befolknings läppar?

Vill bara säga att med lite hjälp kan FAKTISKT mina läppar också vara fina! Jag får till putet där precis som viktoria Silvstedt och även Charlotte Perellis sjönsjungande mun finns med på ett hörn!

Lägg märke till min grisnäsa, kanske är blondinbellas näste konkurrent ni har här! Oj sorry, va inne på kissies blogg precis innan…det smittar av sig liksom


Kommentarer
Postat av: Lori

nästa olinda fifan<3

2009-09-30 @ 01:05:24
URL: http://theliarlori.blogg.se/
Postat av: tilda

hahah! <3

2009-09-30 @ 09:26:55
URL: http://tildawidegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0