Plugg idag igen kanske?

Hämtade böckerna från skolan idag, känner på mig att den här helgen kommer bli ett helvete. ’Dagen innan’ är och har alltid varit min studieteknik, kanske inte den allra bästa. Men jag är inte redo att ge upp den än.
Det här ska hinnas klart på tre dagar:

  • Räkna två kapitel i företagsekonomin, och förstå det jag läst
  • Ett kapitel i Internationell ekonomi + Svara på frågorna
  • Skriva om Irans bakgrund och president
  • Förbereda manus till ett radioprat som ska hållas i 5 min framför klassen
  • 5 sidor matte

Dags att beta av några punkter på listan för mig idag kanske.


Kommentarer
Postat av: Sofiee

låter kul. bara att sätta i gång <3

2009-09-25 @ 14:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0