Morgon A La Hanna

Klockan ringer och trots att jag vet att jag borde gå upp med en gång är min hjärna bara inställd på en enda sak - ZZzz!  Jag trycker därmed in snooze knappen på mobilen i förhoppning om att förgylla sömnen ytterligare 10 minuter. Ett stort misstag! Precis intill snooze knappen sitter nämligen stopp knappen vilket jag åtta gånger av tio råkar trycka på.

En timme senare (om jag har tur) vaknar jag upp - kollar klockan - får panik - slänger på mig kläder – springer till bussen – missar buss nr 3, i förhållande till vilken buss jag borde ha tagit. Och där har ni den, en typisk morgon för Hanna Alricson.

Tack för ännu en förstörd dag, käre uppfinnare av snooze-knappen!


Kommentarer
Postat av: annika

hatar väckarklockor! :P

2009-09-30 @ 12:32:44
URL: http://biagiotti.blogg.se/
Postat av: Sara

illa hanna! ;)

2009-10-01 @ 23:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0