Godnatt

Om en liten stund gör jag det här, dock låtsas jag bara sova på bilden. Var tvungen att fejka eftersom jag annars inte skulle få till den där prinsesslika skönhetsömnen.
Ni som känner mig vet ju hur det ser ut i vanliga fall, men det behöver vi inte gå in på. Lite mer Shrek istället för Törnrosa är allt jag säger.  





Tänkte även passa på att hälsa släkten som nu fått reda på min blogg, hädan efter skriver jag bara om min skolframgång. Och mamma jag kom för sent idag men det händer sällan. Hubert sa faktiskt att närvaron var utmärkt!
Nu ska jag sova, puss på er allesammans!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej lilla hjärtat. inte shrek inte! Men ungefär som hans fru Fiona =) <33

2009-09-30 @ 23:02:34
URL: http://michellehoglund.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha åh tack! Antar att du inte menar då hon är människa.. hah <33

2009-10-01 @ 08:31:51
URL: http://hannaalricson.blogg.se/
Postat av: marck

hanna:D i like your pics (cos everything else i can't understand haha



xoxo

2009-10-09 @ 23:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0