Holland nästa vecka

Träningen gick super!
Sitter nu och pratar med Tildas holländare på msn (nästa vecka åker vi som utbytesstudenter till Holland). Min engelska är dock inte världs bäst, med andra ord suger den. Tur att jag har två oerhört duktiga lexikon till hands, Amanda Notrica och min käre kusin!  Jag skriver vad jag vill ha sagt på engelska, de översätter och tada en konversation made by Hanna på engelska!

Så här kommer vår vecka att se ut i Holland:

- Söndag - kommer dit
- Måndag - Vi följer med till deras skola och blir guidade där
- Tisdag - åker till kusten
- Onsdag - Ska vi cykla mycket (?)
- Torsdag - Amsterdam och efter det Harderwijk (ingen aning om vad det sista är)
- Fredag - åker vi hem



 Första bilden som kom upp när jag sökte på Holland på google, ser ju riktigt livat ut där nere..!
 

 


Kommentarer
Postat av: tilda

HAHAHAA, yeey, nu blire party! ;)

2009-09-28 @ 08:18:21
URL: http://tildawidegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0