Hälsning till Onsala

Jag har läsare ända nere i Göteborg, det viste ni inte va? Inte bara lokalkändis ska ni veta. haha för att vara lite mindre oseriös så tänkte jag påssa på att skicka iväg en liten tidig jul hälsning till min kära släkt i Onsala. Så God Jul, Gott nytt år och hoppas allt är rikitgt bra med er!

Dansuppvisningen gick superbra, jag får en film med hela uppvisningen i Januari. Påmin mig nästa gång vi ses så får ni ta er en titt :)

Förresten tycker jag vi ses allt för sällan!

Visst är det mysigt med snö, men lite sol skulle aldrig vara helt fel.
Från frankrike 08, och nu lägger jag upp bilder utan allas tillåtelse (lite illegal sådär).
Säg till om ni vill att jag ska ta bort så kan ni hoppas på det bästa :)


jag och min söta kusin

Min käre morbror, bilden säger allt om han!

Kusinerna, Finare än sådär blev inte våra pyramider.

Haha gillar den här bilden!

PUSS OCH KRAM PÅ ER ALLA!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Aaaw! Sötnos!Ses sällan gör vi verkligen! UNERBARA BILER! saknar en sommaren:) puss å kram! Och hälsa alla i familjen GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! Jag hälsar frå hela familjen;)

2009-12-21 @ 14:07:46
Postat av: eva

Du är underbar! Ha, ha, Blev bara glad av bilderna! God Jul och Gott Nytt år på dig med. Hoppas vi ses snart. Kram

2009-12-21 @ 14:09:55
Postat av: Jonas (Morbror)

God Jul på dig Hanna!

Hälsning från din ............. Morbror i Onsala.

2009-12-21 @ 19:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0