Time to say good night

Det finns två saker jag INTE tänker göra nu efter Hollandsresan. ÄTA MACKOR och CYKLA. Det kommer dröja länge innan jag ens tänker överväga att röra dessa två ting. Att äta sig mätt på ljusa mackor med strössel och nutella på till frukost, lunch och middag har varit aningens tröttsamt. Och efter cykelturen på 3 mil i hagel/spöregn är jag ganska glad över att jag tappat bort nyckeln till cykeln, den kommer inte behövas på länge! Så synd.


Nu ikväll har jag varit hos Amanda. Ellinor var där också och där. Och några till.
Det var kul att träffa er tjejer, har saknat Amandas livliga fantasi och konstiga idéer. Elli har också många idéer, lite mer realistiska och hon blev väldigt fin på kort ikväll.


Avslutar med bilder från veckan


Några av oss i (Hyvij...?)


Båda två är helt skräckslagna! Vi tänkte inte på att vi skulle betala för bilden och vi gick iväg. När vi vänder oss om ser vi hur han springer efter oss och jag trodde seriöst att han skulle döda oss. Länge sen jag sprang så fort, gissa om jag var skakis efter..

Där har vi tjejen jag bodde hos, hon i rosa. Hennes kompis en posande keso och en överlycklig Tilda som inte var fullt lika lycklig två timmar senare. Kan medge att jag inte heller var någon tindrande liten solstråle då.   


COOOOLA TJEJER? upptäcker amsterdam


Och sen får vi självklart inte glömma kvällarna!




Kommentarer
Postat av: Andrea

fan vad kul ni verkar ha haft det där! :D<3

2009-10-10 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0