En ny dag

Hej alla solstrålar!

Vaknade upp av att brandlarmet tjöt. En mindre glad och sliten hanna får för sig att hon faktiskt kan nå den med hjälp av två stolar ovanpå varadra. Det slutade inte alls bra. Därför har jag gått runt med öronproppar hela morgonen.

Gårkvällen spenderades som jag sa tidigare hemma hos amanda. Mycket trevligt.
Hemfärden blev desto rörigare.

Mamma: Hur hade du tänkt ta dig hem sen?
Jag: Sista bussen går fem över ett. Jag åker med den, bra va! 
Mamma: Men klockan är ju halv två..
Jag: Va? Jaha oj..

Det gick tydligen en till buss en bit längre bort. Vi missade även denna buss med bara några minuter så det blev till att ta taxi. Jag hade glömt mina pengar hemma och när vi väl kom hem kunde jag inte hitta dom. Mitt kort fungerade inte i taxin heller. Fick därför ta taxi till ica, ta ut pengar och sedan hem igen. Där rullade pengarna iväg kan jag säga.

Om en stund ska jag träna, det är det sista jag vill göra egentligen.

Ha en fortsatt bra söndag, byyeee




Lånade bilden av michelle. Tycker om den bilden och framför allt tycker jag om flickorna på bilden. MIICKET FIIINT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0