Voddler

Igår fick jag voddler! Blev överlycklig och jag som är ett film freak, det passar mig perfekt. Har inte hunnit instalera det än men jag hoppas att det kommer fungera. Och vi får hoppas att det inte är massa skit heller.
Är det något jag är lärt mig så är det att om något verkar alldeles för bra för att vara sant, då är det så.
Men och andra sidan fungerar spotify utmärkt, då borde det här också fungera. Återstår att se helt enkelt!

HÄR registrar man sig för att få inbjudan. =)

Och där sätter vi punkt innan jag börjar låta allt för nördig, haha fast det är nog redan försent..



Kommentarer
Postat av: roos

Passa på att delta i min tävling där du har chansen att vinna ett armband från cocoo.se.. tävlingen avgörs ikväll kl. 00.00..



du hittar tävlingen här: http://frokenroos.blogg.se/2010/january/jag-anordnar-en-tavling.html#comment



Lycka till!

2010-01-06 @ 14:19:26
URL: http://frokenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0