Nytt år - 2010

Ett nytt år har börjat och jag känner på mig att år 2010 kommer bli ett dunder år! Även om jag tänker så varje år. Men nej nu ska jag inte förstöra stämingen, det här året kommer bli grymt. Jag fyller 18 och då får jag äntligen köpa trisslotter, rösta och kolla på porr lagligt, haha precis det jag ser fram emot!

Nyår firades tillsammans med min älskade vän Tilda och det hade inte kunnat bli bättre. Kvällen började med middag och slutade med ...  ja vad säger du Tilda? Vi körde gärnet och kvällen blev iallafall riktigt lyckad.

Tror inte det blev fler bilder än de som jag och tilda tog innan, kanske lika bra det :)




Nu ska jag kolla på flickan som lekte med elden, min fjärde film för dagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha åhh klockrena vi är! <33

2010-01-02 @ 15:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0