16:22

Nu är jag igång med träningen igen. Tränade idag med julia och på söndag blir det tränng med michelle, skönt!

Typsikt att jag har tappat bort träningskortet, borde ju ha vant mig vid att tappa bort saker men det är lika jobbigt varje gång. Jag vet att det är hemma någonstans därför kändes det lite onödigt att lägga pengar på ett nytt.
När hade dom tänkt uppfinna saker som man inte tappar bort?
Snart kommer min kusin som har bott i Australien i 6 år och hälsar på. Det blir kul.
Vi hörs senare!




Julia är något bättre än mig på den där. Meningen är att man ska dra bak båda armarna samtidigt. Men jag kan bara koncentrera mig på en arm i tagen så allt blir helt i otakt...

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ska kanske själv börja träna bort jul fettet :p Allt bra ed dig? :]

2010-01-08 @ 18:48:50
URL: http://idastrandbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0