21:12

Kom precis hem från dansen, dagens lektion var streetjazz. Love it! Årets tema på hela förestälingen är 'DC Around The World' så vi får se vad det blir av det. Om en stund kommer Julia över och kollar på de nya Gossip Girl och One Tree Hill avsnitten med mig. Båda serierna har blivit min drog, precis som för rökare och alkolister får jag abstinens om jag är borta ifrån det allt för länge. Besatt? - Nej inte alls..

                                     Undra om dessa pojkar är orsaken till mitt  beroende


Kommentarer
Postat av: ebba

ja vi tog skitsent av någon anledning :S aja, vi måste varit en av de sista skolorna iaf :) tack gullet ;) <3

2009-09-23 @ 22:14:47
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/
Postat av: tilda

HOT HOT HOT! <3

2009-09-24 @ 19:18:47
URL: http://tildawidegren.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var riktigt mysigt (A) . dom där killarna är inte helt fel minsann ;) ! puss på dig <3 .

2009-09-24 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0