Jahaja

Blev lite färre inlägg än jag tänkt mig under dagen. Skyller det på skolan. Kom precis hem från en fest som var lite halft ovärd sådär och det blev inte bättre av att min kamera blev bortrövad. Synd för mr kameratjuv att han inte kommer få ut ett enda öre för den. Möjligtvis om han släpar med den på antikrundan. Kanske kan de hitta något antikt värde...Är mer ledsen över att bilderna som var i den är borta nu. Dom var jättefina, gråter inombords!
Nej nu ska jag skriva klart en uppsats, godnatt!



Om någon kommer på vad jag gör på bilden, säg gärna till. Det är löv och dem är gula, försöker alltså förmedla höstkänsla här i bloggen!


Kommentarer
Postat av: Julie

Gud vilken fin blogg du har!!!! titta gärna in min!



KRAM

2009-10-26 @ 13:09:53
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Jennifer - Konstblogg

Det skriker verkligen höst om den här bilden så höstkänsla förmedlar den verkligen. :D

2009-10-26 @ 16:09:43
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0