Till Lori my love

Nej det är ingen vanligdag för det är Loris födelsedag, HURRA HURRA HURRA!

Måste tillägna ett grattis till min älskade vän här i bloggen. Mycket har vi varit med om tillsammans allt från Tette till Riga raggare och Sarreväggar.  Vi har skrivit ett kontrakt kl fyra på morgonen, haft julsånger och luciatåg med inslag från mean girls, firat arabisk midsommar tillsammans med Carl-Jan…Ja, listan kan göras lång och de flesta har nog ingen aning om vad jag snackar om. Men det gör ingenting för huvudsaken är att min lilla knasboll förstår. Tack så enormt mycket för allt och GRATTIS LORI! Ett år kvar,  abosh panner miner fram till dess!






Kommentarer
Postat av: Lori

AWWWWWWWWWWWWWWW TAAAAACK ÄLSKLIINGEN!!!! LÖÖÖVU<3<3

2009-11-02 @ 18:32:02
URL: http://theliarlori.blogg.se/
Postat av: Nathalie

HAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAH .. det här gjorde min dag!!

<3<3<3

2009-11-19 @ 15:33:32
URL: http://natooosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0