Söndag kväll

Hej dildo-shoppers!

Igår var jag med min älskade julia. Vi bakade och det gick åt pipsvängen, vi köpte glass det gick också åt pipsvängen och vi tänkte kolla på en film, det gick inte mycket bättre det heller...

Idag är det söndag och eftersom alla mina söndagar går ut på att vara depprimerad över att det är skola på måndag är jag inget vidare fan av söndagar. Snacka om att slösa energi på fel saker.

Imorgon har jag prov, Etik. Och jag har pluggat sisodär i en timme och jag förstår mindre nu än innan jag öppnade boken. Kommer antagligen ta lika långtid för det här att fastna i mitt huvud som det tar för Ernst Kirchsteigers huvud att inse att det finns något som heter skor.

Det här ska jag kunna till provet: Livskvalitet är att ha ett stycke bröd när man är hungrig och att finna stillhet och njuta av fullmånen.

Hade jag inte vetat att det här stod i etikboken hade jag faktiskt trott att det här var taget hur en Harry Potter bok.




En bild säger mer än tusen ord, inte sant? Ugnefär sådär bra har min söndag varit. Notera att det är att tuggummi som jag har i munnen och ingenting annat


Kommentarer
Postat av: michelle

hahaha sötis

2009-11-10 @ 10:42:08
URL: http://michellehoglund.blogg.se/
Postat av: Sofia

har bloggen dött? hihi :) HANNAAAAA!

2009-11-10 @ 22:46:38
URL: http://sofiacarolinaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: Hahaha okej, det kan vara sant - till viss mån!

men man förlorar intresset för bloggen, det går i perioder <3



men ge inte upp!!

2009-11-10 @ 23:48:53
URL: http://sofiacarolinaa.blogg.se/
Postat av: Sophia

naw, söt du e.. å jo, jag tyckte det aåg ut som nått annat på bilden^^

2009-11-17 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0