Fredag

Har inte varit på något riktigt blogghumör nu på sista tiden, fast har inte varit på humör för någonting annat heller för den delen...allt är strul. 

Nog om det. Ikväll var jag på en liten middag hemma hos lori. Kvällen bjöd på en massa dans, musik jag låtsades känna igen och tacos!
Apropå det så har jag en ny diet - Tacolove. Den går ut på att äta så mycket tacos som möjligt, bra va?

Här kommer lite bilder från kvällens gångna timmar för de som är intresserade.














Avslutar med denna bedårande bild och ett tips på hur man blir populär på festen... Gå runt med en stor godisskål, resten löser sig =)


Kommentarer
Postat av: lorpan

varför så dålig kvalite på bilderna? :(:( skiicka dom till mig :D<3

2009-11-07 @ 10:39:03
URL: http://theliarlori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0