19 November

Saker och ting har äntligen börjat lugna ner sig, tack och lov. Jag och bloggen har inte riktigt varit bästisar på sistonde men vi har kommit överens om att försöka igen på nytt. Vad säger ni om det?

Förra torsdagen var det en liten middag hos mig tillsammans med flickorna i klassen.
Tacos och julmusik blev kvällens tema. Mycket trevligt.
Här är bilderna från middagen och även de enda bilderna som togs under förra veckan



Vi låter bilden tala för sig själv, eller har ni flickor något ni vill tillägga?


Jag har två helt olika färger på ögonen, coolt. Så blir det om man har en kamera från columbus tid.
Gillar även att bänken är det enda som håller upp min slimmade mage.

Shake, shake, shake, shake, shake it

En lek, vem tänker på vad?

- Åh en kamera, jag som ääälskar kameror! *smile*
- Undrar om jag kan nå julmusten utan att använda armarna
- I will destroy you, and you will know that I am the LORD!!
- Kan vi äta någon gång så vi får gå snart?

Kommentarer
Postat av: michelle

hahahahaha. hur FAN kunde du veta det älskling?

2009-11-19 @ 19:33:00
URL: http://michellehoglund.blogg.se/
Postat av: Amanda

hAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHA!!!!

2009-11-20 @ 10:15:54
URL: http://amandanotrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0